rasa nak cuti.....

rasa nak cuti.....

......
....
.....

cuti dari tengok facebook ;)


contoh2 berita2 fb

sampai abis pilihanraya je....

sbb tak tahan tengok banyak sangat berita-berita dari "wartawan sambilan", 'journalist-to-be'
buletin utama tv3 pun dah lama tak mampu nak tengok (utk setengah jam yang pertama, setengah jam yg berikutnya mmg betul2 berita)
ni kan pula 'berita-berita' dari facebook
i do not mind the manifesto or whatever campaign
but i could not tolerate yg memburuk2kan orang lain
rasa macam kalau terbaca kat facebook tu macam tertak sengaja dapat dosa kering gak
dah lah benda2 seharian yg lain mmg adalah dosa2nya taknak lah tambah dgn yang tertak sengaja ni gak kan


makanya saya akan bercuti dari facebook
so do not miss me eh facebook ;)

Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

resepi oreo brownies

Being a lady