..:: anecdote 5 ::..

while waiting for dinner at a restaurant, aiman was busy flipping through Discovery magazine and he was 'reading' an article of high tech gadgets for gaming and he said...
aiman: nanti bila aiman dah besar, dah kerja dgn jet, masa anak aiman umur 9 tahun, aiman nak bagi dia main game ni lah...
hubby and me mmg tergelak besar...
hubby: aiman pun belum 9 tahun lagi...

then masa nak balik, dlm kereta...
erina: ayah dah kahwin dgn ibu duduk sebelah2 dlm kereta
aiman: mcm tu aiman kahwin dgn erina lah
me: eh, mana boleh...aiman dgn erina kan adik beradik, tak leh kahwin
hubby: aiman kena cari org lain lah nak kahwin
aiman: ooo macam tu aiman nak cari perempuan yg seksi lah
again, hubby and me dah tergelak
hubby: ishk apsal lak nak cari perempuan seksi... tak yah lah
aiman: okey... macam tu aiman nak kahwin dgn perempuan tudung merah lah

:)) he really make my day :)

Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

resepi oreo brownies

Being a lady