Tips Dr. Fadhilah Kamsah

Pg td masa nak gi kerja, dengar sessi motivasi kat KL FM... Biasanya kul 7.50pg ada 10 min sessi motivasi (isnin), IT, kesihatan dan kewangan (x ingat lak hari apa )...

Tadi dengar dah separuh jln... Tapi dapat gak lah sedikit pedoman... So tulis kat blog ni supaya sentiasa ingat dan juga untuk orang lain tahu gak...

1- kepenatan orang yang bekerja keras  atau rajin bekerja akan mencuci dosa2nya
2- orang yang selalu malas atau ponteng kerja, allah beri peluang cuci dosa dengan sakit yang diberi
3- ibu bapa yang tinggi disiplin bekerja walaupun anaknya tak nampak, anaknya akan jd berdisplin juga
4- kalau ibu bapa tu malas or selalu ponteng kerja, anaknya pun begitu

Secara logiknya pun, ibu bapa yang jadi idola atau contoh pada anak2.... Contoh yang bagus ditunjukkan jadilah bagus dan juga sebaliknya....

Semoga saya dan suami dapat memberikan contoh yang terbaik kepada anak2 kami....aminnn...

Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

resepi oreo brownies

Being a lady