..:: Selamat Menyambut Ramadan ::..

bagaimanakah persiapan ramadan anda???

persiapan saya...
* kemas dapur... dah re-arrange, mop, stock taking... hehehe... tahun ni berazam utk bnyk kan masak sendiri dr membeli, nak mknan2 yg sihat je... dan nak buat kuih raya sendiri... eh itu persiapan raya... dah terkeluar tajuk lak...
* telekung... dah siap2 dibasuh, telekung erina tak tercari.... so dah standby kan tudung dia je utk ajak dia skali gi terawih... dah 6 kali ramadan rasanya tak gi terawih.... itu yg mcm excited sket sbb tahun ni dah leh bawak budak2 ni gi terawih skali... yeyeye :)

tetiba dah takde idea lak nak menulis.... hehehe...

maka nya... disini saya ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan
'Selamat Menyambut Ramadhan' semoga aktiviti ramadan kali ini mendapat keberkatan... saya juga ingin memohon maaf kpd anda semua diatas segala kesilapan dan kesalahan yg telah saya lakukan...

:)

Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

resepi oreo brownies

Being a lady