..:: sessi berangan ::..

minggu depan dah start puasa... pastu nak raya... hmmm... ni yg berangan skejap ni brg2 utk
dishopping raya... hehe...

1) mixer (kengkonon cukup rajin nak buat biskut sendiri utk raya ni... hihi)
hmmm... yg bowl stainless steel ni cantik gak...tp yg biasa2 pun mcm ok je... mana satu yg lebih praktikal ek..

2) langsir....(hmmm nak ganti ke tak... tp kena budget besar hmmm... hmm...)
3) cover sofa (hmmm ni pun budget besar hmmm lain tahun je lah)
4) sarung kusyen baru (haa... yg ni boleh tahun ni tapi.... susahnya nak cari yg berkenan di hati)
boleh ke dapat yg mcm ni?
ni mcm dah terlebih sudah... hehehe...

5) bookshelf (banyak buku still dalam kotak lagi :( sian buku2 itu...)

eh apsal semua yg diberangan kan adalah barangan rumah.... erk....

okeylah off berangan mode....nak tdo kan 2 org budak yg mcm tak ngantuk lagi...


Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

Being a lady

resepi oreo brownies