anecdote 14 - doa sblm tidur


malam td, suh anak2 masuk tidur dulu, dan saya pun solat isyak didalam bilik mereka (hehe solat isyak kul 10 mlm) lepas tu sambung baca quran... kira sekali utk anak2 dengar sebelum tidur....


dah beberapa ayat, tengok2 aiman dah tertidur... dia tidur siang pun kejap sgt so mlm cepat sket tidurnya... erina still bermain2 bawah selimut... entah hapa2 dia bercerita sorang2.... saya teruskan pembacaan al-quran lagi... pastu dengar erina dah tukar cerita "A...ba... ta... sa...ja..." (dah macam membaca iqra', dia kira mcm shadow saya yg tgh membaca quran) pastu tetiba "bismillahirahmannirrahim....

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-


-

-


-

-

-

-

-


-

-

-

allahuma bariklana fima razaktana wakina azabbannar...amin..."


boleh dia baca doa makan sebelum tidur... hehehe nampak sgt dia tak tau nak baca doa lain :P

Comments

Popular posts from this blog

lamanya........

resepi oreo brownies

Being a lady