oh sudah bersawang

heheh dah lama tak mengpost something kat sini... adakah terlalu bz? bz dgn apakah? kerja? family? kehidupan? hahahaha.... atau adakah stress dgn sesuatu? kerja? family? kehidupan?

heheh ah keje mmg kekdg stress yg unnecessary... tapi still kena dilalui gak... kena diharungi gak sbb itulah punca pendapatan saya hahaha apa punya alasan daa...

skrg ni tgh memakan coklat di waktu mlm sblm tidur... mmg rasa agak heaven menikmati rasa coklat yg enak dan mengasyikkan ni... walaupun hanya coklat murah yg berharga 3 hinggit saja.... tapi sbb ianya adalah coklat sunggu menenangkan walaupun ada sikit suara kecil yg berbunyi didlm kepala saya "habislah diet ko" hahahha... pada waktu ini, saya memerlukan coklat sbb esok adalah ISNIN... monday okay.... monday yg bermakna sila sambung dan selesaikan keje2 yg agak banyak walaupun belum sampai tahap 'maha' banyak lagi tapi sbb ada sebahagian keje tu rasa belum cukup mahir dan 'sifu' saya adalah cuti bersalin di mana rasa sungguh tak best utk call org yg tgh jaga anak dlm pantang lagi... tapi beberapa hari lagi pantang dia akan habis so hooray utk call tanpa rasa bersalah...hahhaha.... oh yeah...

alamak baru teringat belum proses buah jambu air yg dikait ptg tadi.... kena belah siap2 masuk dlm peti ais baru lah senang anak2 mkn (dan hubby gak)...

so semoga saya akan sentiasa rajin mengupdate blog ini :D

Comments

Popular posts from this blog

MrA's Graduation

Dupdapdupdap part 1